Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Alternate start telefonische klantenservice

Datum nieuwsfeit: 14-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT ­

ALTERNATE start telefonische klantenservice

Ridderkerk, 11 januari 2002

Op maandag 14 januari aanstaande start ALTERNATE Computerversand Nederland met een telefonische klantenservice die meer duidelijkheid zal scheppen voor haar klanten en tevens haar after sales service verder zal versterken.

Tot nu toe werkte ALTERNATE met één telefonische helpdesk, die met name bedoeld was voor technische ondersteuning. Gebleken is echter dat er eveneens een grote diversiteit aan vragen bestaat die geen technische achtergrond hebben en welke ook bij de salesafdelingen niet op hun plaats zijn. We hebben het dan met name over ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie