DSM Limburg hoofdsponsor Olympisch steunpunt Limburg

DSM

14 januari 2002

DSM Limburg hoofdsponsor Olympisch steunpunt Limburg

DSM Limburg wordt hoofdsponsor van het Olympisch Steunpunt Limburg. De onderneming geeft het Steunpunt daarvoor jaarlijks een bedrag van ruim 18.000 (NLG 40.000). De sponsoring-overeenkomst loopt tot 2004, wanneer in Athene de Olympische Zomerspelen plaatsvinden.

De sponsorovereenkomst is vandaag ondertekend door Roger Jansen, hoofd Directiezaken & PR van DSM Limburg BV, en Geert Ruigrok, voorzitter van het Olympisch Steunpunt Limburg. Plaats van handeling was het Geleense sportcentrum Glanerbrook, dat sinds kort samenwerkt met het in Sittard gevestigde Olympisch Steunpunt Limburg.

Talent

Dat DSM nu ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen