Asahi Glass bevestigt definitiefe prijs voor aandelen

Datum nieuwsfeit: 14-01-2002
Bron: Euronext Brussels

Euronext Brussels

Euronext deelt mee - 14/01/2002

Asahi Glass (AGC) bevestigt dat de prijs van het bod van 145 euro per Glaverbel aandeel definitief is Gedurende de afgelopen drie verhandelingsdagen steeg de aandelenkoers van het Glaverbel aandeel voorbij 145 euro per aandeel, met abnormaal hoge verhandelingsvolumes. Hoewel bepaalde investeerders een herziening van de op 19 december 2001 aangekondigde prijs mogen verwachten op basis van bepaalde commentaren in de pers, wenst AGC, teneinde het ontstaan en aanhouden van een valse markt in Glaverbel effecten te vermijden, de markt te informeren omtrent haar positie. Hieromtrent benadrukt AGC dat het niet de intentie heeft om de prijs van het bod te verhogen. De prijs van het bod blijft 145 EUR per Glaverbel aandeel, volgens AGC nog steeds een faire prijs, zoals bevestigd aan de raad van bestuur van Glaverbel op 8 januari 2002 door Petercam, de onafhankelijke Belgische investeringsbank unaniem aangeduid door de bestuurders van Glaverbel. Dit persbericht wordt gepubliceerd op initiatief van AGC en de publicatie ervan houdt geen beoordeling in door de Commissie voor het Bank- en Financiewezen.

Bron: Glaverbel
Provider: Euronext Brussels