Website Bedrijfsauto RAI volledig vernieuwd

AutoRai

15-1-2002

Website Bedrijfsauto RAI volledig vernieuwd

Ruim drie weken voor aanvang van de Bedrijfsauto RAI kunnen bezoekers van de volledig vernieuwde site www.bedrijfsautorai.nl al kennismaken met de nationale en internationale primeurs die van 7 tot 16 februari worden tentoongesteld.

Naast het actuele bedrijfswagen nieuws en een uitgebreid nieuwsarchief kunnen er op de site zeer gedetailleerde vergelijkingen van lichte bedrijfswagens gemaakt. Een koppeling met het RDC maakt het mogelijk om de meest recente uitrustingsgegevens van maximaal vier modellen naast elkaar te zetten. Uiteraard kunt u, net als op de AutoRAI site, een abonnement nemen op de nieuwsdienst. Hiermee wordt u regelmatig op de hoogte gehouden van het laatste nieuws van de bedrijfswagenimporteurs.