Politieberichten district Sittard

Datum nieuwsfeit: 15-01-2002
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 15-01-2002 Politieberichten district Sittard (HP 14.00 uur) Dinsdag 15 januari 2002

Nieuwstadt, auto uitgebrand:
Dinsdagmorgen 15 januari 2002 heeft omstreeks 04.30 uur een autobrand gewoed op Gelders Overkwartier te Nieuwstadt. Een aldaar geparkeerde personenauto raakte spontaan in brand, waarschijnlijk door een kortsluiting. De gewaarschuwde brandweer bluste de brand maar kon niet voorkomen dat de auto vrijwel geheel uitbrandde. Door de hitte van de brand raakten twee naast de brandende auto geparkeerde personenautos behoorlijk beschadigd. De uitgebrande auto wordt vandaag door een bergingsbedrijf weggesleept.

Sittard, woninginbraken:
In een woning aan de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen