Politiebericht Oss

Politiebericht Oss 16-01-2002
Politiebericht district Maasland

CONTROLE SNELHEID

Tijdens een snelheidscontrole op de Mr. van Coothstraat in Lith zijn dinsdagmiddag tijdens een snelheidscontrole 11 bestuurders bekeurd die te hard reden. De snelheid van 500 passe-rende voertuigen is gemeten. De hoogste snelheid bedroeg 66 km/u waar 50 km/u is toege-staan. Op de Provincialeweg in Maren Kessel zijn 2 bestuurders bekeurd. Hier is de snelheid van 170 passerende voertuigen gemeten, hoogste snelheid was 67 km/u. Van de 810 gecon-troleerde voertuigen in Teeffelen zijn 10 bestuurders bekeurd. De hoogst gemeten snelheid op de Beatrixweg bedroeg 96 km/u waar 80 km/u mag. Op de Dorpenweg in Macharen re-den 2 bestuurders te hard. 510 passerende voertuigen zijn gecontroleerd. Hoogste snelheid was 90 km/u.

DIEFSTAL AUTO

Vanuit de berm Rijksweg A50 onder Oss is een blauwe Renault 19, kenteken TX-83-GG, gestolen. De eigenaar liet de auto vrijdagmorgen wegens pech achter. Toen hij vanmorgen de auto op wilde halen bleek hij verdwenen te zijn.