Hoogst mogelijke certificering opleidingspartners Microsoft

Datum nieuwsfeit: 16-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Info Support eerste Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions wereldwijd

Hoogst mogelijke certificering voor opleidingspartners van Microsoft

Schiphol-Rijk, 16 januari 2002 - Info Support, sinds 1992 gecertificeerd partner van Microsoft, heeft zich als eerste organisatie wereldwijd nu ook gekwalificeerd als Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions. Dit is de hoogst mogelijke certificering die opleidingspartners van Microsoft binnen het Certified Partner Programma kunnen bereiken. "Deze certificering helpt onze grote klanten bij de selectie van de juiste partner inzake het realiseren van vaak complexe trainingstrajecten op maat" aldus Wim van Vliet, Microsoft Skills Manager.

Partners die tot dit ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen