Telecombrief Award 2001 toegekend aan BabyXL

Datum nieuwsfeit: 16-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Telecombrief Award 2001 naar BabyXL

Den Haag, 16 januari 2002&De Telecombrief Award 2001 is toegekend aan Frank van der Heijden van BaByXL tijdens het zevende Telecongres in het Kurhaus te Scheveningen. Deze prijs is een onderscheiding voor een bedrijf dat zich in het afgelopen jaar nadrukkelijk heeft gemanifesteerd in de informatie en communicatietechnologie.

Andere genomineerden voor deze prijs waren Kenniswijk en de Consumentenbond. De prijs werd aan Frank van der Heijden, oprichter en algemeen directeur, van BaByXL toegekend omdat het bedrijf baanbrekend werk heeft verricht bij het openbreken van de Nederlandse breedbandmarkt.

BaByXL was één ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen