Introductie nieuwe Microsoft Project 2002-productfamilie

Datum nieuwsfeit: 16-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Introductie nieuwe Microsoft Project 2002-productfamilie

Oplossingen ondersteunen zowel werknemers, als teams en bedrijven met planning en toewijzing van middelen. Samenwerking binnen projecten en de analyse van projectinformatie mogelijk

Schiphol-Rijk, 16 januari 2001 - Microsoft introduceert de marketing bèta van Project 2002, de volgende generatie van Microsoft's projectmanagementsoftware. Met de nieuwe bedrijfsfunctionaliteit en analytische tools, combineert de uitgebreide Project 2002-familie intuïtief projectbeheer, toegankelijkheid en onderlinge samenwerking met een krachtig projectmanagementplatform. Bedrijven kunnen hierdoor een hogere productiviteit en betere bedrijfsresultaten realiseren.

"De nieuwe mogelijkheden en verbeteringen van Project 2002 zorgen voor een robuuste en flexibele bedrijfsoplossing," zegt Chris Capossela, general ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen