LHV dient bij NMa klacht in tegen Zorgverzekeraars Nederland

Bron: Artsen.net

Nieuws Artsen.net

LHV dient bij NMa klacht in tegen Zorgverzekeraars Nederland

De Landelijke Huisartsen Vereniging heeft op 15 januari 2002 tijdens het bestuurlijk overleg met de minister van VWS en Zorgverzekeraars Nederland (ZN) een voorstel van ZN voor een verhoging van het huisartseninkomen tijdens avond-, nacht, en weekenddiensten als onacceptabel van de hand gewezen. Zorgverzekeraars Nederland herhaalde slechts haar eerdere voorstel, dat de Ledenvergadering van de LHV in de vergadering van 20 december 2001 al had afgewezen. De LHV vindt het dan ook onbegrijpelijk dat ZN meende dit voorstel thans nog eens te moeten herhalen.

Kern ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen