Online Autodesk Store biedt betalen via overschrijvingskaart

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Online Autodesk Store biedt betalen via bankoverschrijvingskaart

Rotterdam, 17 januari 2002 Bezoekers van de online Autodesk Store (www.autodesk.nl/kooponline) kunnen nu ook betalen met een bankoverschrijvingskaart. Deze faciliteit is beschikbaar voor alle online Autodesk Stores in Europa.

Volgens Abel Smit, European E-stores Director van Autodesk, zijn bankoverschrijvingen de voorkeursbetalingsmethode voor goederen en services in het Europese bedrijfsleven. Smit: "Deze nieuwe faciliteit is een goed alternatief voor het betalen met creditcard via internet. Klanten kunnen nu kiezen hoe ze willen betalen, via een bankoverschrijvingskaart, via telebankieren of via internet met een creditcard."

Klanten kunnen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen