Baan introduceert Ibaan for CRM

Datum nieuwsfeit: 17-01-2002

17/01/2002 BAAN INTRODUCEERT iBAAN FOR CRM, EEN NIEUWE OPLOSSING TER ONDERSTEUNING VAN ALLE ASPECTEN VAN COMPLEXE CONFIGURATIEPROCESSEN IN MASSA-MAATWERKOMGEVINGEN

iBaan E-Configuration Enterprise betekent een verdere uitbreiding van de CRM-enterprisestrategie van Baan

Baan, wereldwijde leverancier van oplossingen op het gebied van B2B collaborative commerce en onderdeel van de divisie Invensys Software Systems van Invensys plc, introduceert iBaan E-Configuration Enterprise. Met deze nieuwe web-enabled thin-client oplossing kunnen internationale bedrijven in massa-maatwerkomgevingen hun verkoopprocessen stroomlijnen via een interactief, real-time gestuurd configuratiemodel dat zij kunnen aanbieden aan hun klanten, relaties, buitendienstmedewerkers of callcenter-medewerkers. Na selectie van een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen