Joint venture Achmea en SNT formeel een feit

Bron: SNT Groep NV

SNT GROUP N.V.

Joint venture Achmea en SNT formeel een feit

Zoetermeer, 18 januari 2002. Na ondertekening van de intentieverklaring op 1 november 2001, is de joint venture tussen Achmea en SNT eind vorige week formeel bekrachtigd. De nieuwe organisatie, waarin Achmea een belang heeft van 51% en SNT 49%, gaat opereren onder de naam Klant Contact Services B.V. De nieuwe onderneming werkt exclusief voor Achmea en kan de verwachte groei van klantencontacten via de telefoon, e-mail en internet opvangen en vormt daarmee een goede aanvulling op de bestaande call center-activiteiten van Achmea.

SNT en Achmea zijn enige jaren geleden al structureel gaan samenwerken op het gebied van call- en email opvang. De bestaande samenwerking krijgt nu verder gestalte binnen de nieuwe joint venture. Diederik K. Renne, afkomstig van SNT, is benoemd als algemeen directeur van Klant Contact Services B.V.. René B.P. Wolfsen zal optreden als voorzitter van de Raad van Commissarissen. Einde bericht

Voor meer informatie:

Achmea Holding N.V.: René Visser Directeur Achmea Corporate Communications Telefoon: 030 6937065

(rene.visser@achmea.nl)

SNT Group N.V.: Anne de Graaf Manager Corporate Communications SNT Group Telefoon: 079 368 69 00 06 22395589 (buiten kantooruren)

(adegraaf@snt.com)

SNT Groep NV