Syntrack opent deuren hypermodern centrum mobiele telcom

Datum nieuwsfeit: 18-01-2002
Bron: Libertel

LIBERTEL-VODAFONE
www.libertel-vodafone.nl

Syntrack opent deuren hypermodern centrum voor mobiele telcom

Maastricht, 18 januari 2002 . Het Nederlandse test-, trainings- en researchcentrum Syntrack opent officieel vandaag zijn deuren. Dit hypermoderne centrum voor mobiele telecommunicatie biedt onder andere de mogelijkheid om bestaande en nieuwe mobiele producten en diensten te testen en te ontwikkelen.

Tevens fungeert Syntrack als .uitwijkcentrum. voor Vodafone in Nederland bij eventuele calamiteiten of problemen in haar mobiele netwerk. Sinds enkele maanden is de dienstverlening van Syntrack uitgebreid met testfaciliteiten, trainingen, demonstraties, consultancy en research & development. Syntrack BV is een joint venture van Vodafone, Ericsson en LIOF en is gehuisvest in het Centipedesgebouw op het bedrijvenpark Avantis, het grensoverschrijdende European Science en Business Park in Heerlen en Aken.

Per november 2001 j.l.is Frank Kaptein benoemd tot Managing Director van Syntrack B.V. Hij heeft internationale ervaring in de marketing en productontwikkeling van consumenten elektronica. De afgelopen jaren bekleedde hij diverse management functies bij Vodafone in Nederland.

Voor meer info neem contact op met:
Frank Kaptein, Managing Director Syntrack bv
Telefoon; 0031 (0)45 - 6311000. Fax: 0031 (0)45 - 6311009 E-mail: (Frank.Kaptein@syntrack.nl) / www.syntrack.nl

Over Ericsson
Als wereldwijde marktleider op het gebied van communicatie combineert Ericsson vernieuwing in mobiliteit, Internet en 'multi-services'. Ericsson creëert en stimuleert op deze manier een nieuw tijdperk op het gebied van mobiel-, persoonlijk- en breedbandig Internet. Ericsson's missie is de mogelijkheden en behoeftes van haar klanten te begrijpen en de allerbeste communicatie-oplossingen te leveren op een efficiënte manier.

Hans Krusel, VP Marketing & Communicatie Ericsson. Telefoon: 0031 (0)161-246611.

Over LIOF
De Industriebank LIOF is de Limburgse ontwikkelingsmaatschappij. LIOF draagt bij aan de welvaart van deze provincie door de economische structuur verder te versterken. De industrie en stuwende dienstverlening zijn de doelgroepen waarop LIOF zich richt. De vier kerntaken Acquisitie, Participatie, Ontwikkeling/Innovatie en Bedrijventerreinen hebben betrekking op respectievelijk het aantrekken van vestigingen van buitenlandse ondernemingen, het risicodragend participeren in perspectiefvolle Limburgse bedrijven, het ontwikkelen van programma.s en uitvoeren van projecten waarmee Limburgse bedrijven hun concurrentiekracht kunnen versterken en het actief optreden als procesbegeleider bij de totstandkoming van
grootschalige/bovenregionale bedrijventerreinen.

Voor meer informatie neem contact op:
NV Industriebank LIOF
Frans Ridderbeekx , Public Relations Manager
Telefoon: 0031 (0)43 - 3280280, mobiel: 0031 (0)6.54385300. E-mail: (FRidderbeekx@liof.nl) / www.LIOF.nl

Vodafone in Nederland
Vodafone is het één na grootste mobiele telecommunicatiebedrijf in Nederland en maakt deel uit van de wereldwijd opererende Vodafone Group Plc, het grootste telecommunicatiebedrijf voor mobiele telefonie ter wereld. Vodafone heeft wereldwijd 96 miljoen klanten in 28 landen. Sinds 15 juni 1999 is Vodafone Libertel N.V. genoteerd aan de officiële markt van Euronext Amsterdam.

/ / / / / / / / / / / / / / /

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Vodafone in Maastricht, Nederland, afdeling Corporate Communications, André van der Elsen of Arie de Zeeuw. Telefoon: 00 31 (0)43-3555222. E-mail; (andre.van.der.elsen@vodafone.nl) of (arie.de.zeeuw@vodafone.nl)

Libertel

18 jan 02 13:02