Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

KLM self-service-check-in vernieuwd

Datum nieuwsfeit: 18-01-2002
Bron: KLM
Zoek soortgelijke berichten
KLM

02/003
KLM PRODUCT NIEUWS

Meer capaciteit en verbeterde service
KLM SELF-SERVICE-CHECK-IN VERNIEUWD

AMSTELVEEN, 18 januari 2002. KLM heeft de self-service-check-in op Amsterdam Airport Schiphol vernieuwd en het aantal apparaten verder uitgebreid van 6 tot 10. Met de nieuwe self-service-check-in, ofwel e.check-in, kunnen passagiers met enkel handbagage zelf inchecken en hun boardingpas printen. De nieuwe e.check-in apparaten, e.service centers, zijn gebruiksvriendelijker en uitgebreider dan hun voorgangers. Er zijn nu minder handelingen nodig om in te checken. Verder is het mogelijk een boardingpas te printen als de passagier reeds is ingecheckt via www.klm.com, telefoon, fax of ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie