Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie: meting imago van merken afhankelijk van methode

Datum nieuwsfeit: 18-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Adverteerders moeten terdege rekening houden met de methoden die gehanteerd worden bij het meten van het merkimago

Resultaten van de meting van imago van merken afhankelijk van methode vrijdag 18 januari 10.00 uur
Promotie Communicatiewetenschap
Kennis van de manier waarop consumenten een merk waarnemen en evalueren is van cruciaal belang voor het bepalen en onderhouden van het imago van een merk. De promovendus onderzocht de manier waarop consumenten (eigenschappen van) merken in het geheugen opslaan (brand representation), en hoe betrouwbaar de gebruikte meetmethoden voor imago-onderzoeken zijn. Onder de naam Inventory ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie