Politieberichten district Sittard (RKey; 16.15 u)

Datum nieuwsfeit: 19-01-2002
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 19-01-2002 Persberichten district Sittard (RKey; 16.15 u) Zaterdag, 19 januari 2002

District Sittard

Geleen; bekeuringen
De politie heeft vandaag, zaterdag bij surveillances / algemene verkeerscontroles in het Geleense en op de autosnelwegen A-76 en A-2 in Geleen totaal 15 voertuigbestuurders bekeurd. De geconstateerde overtredingen varieerden ondermeer van het zonder helm besturen van bromfietsen door bromfietsbestuurders, het op de autosnelwegen door automobilisten kleven achter ander voertuigbestuurders, het op autosnelwegen langdurig en onnodig op de linkerrijstrook blijven rijden tot het op de autosnelweg door voertuigbestuurders overschrijden van de geldende maximumsnelheid.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen