BMC Software geklasseerd als leider op gebied SAN Management

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

BMC Software door onafhankelijk onderzoeksbureau geklasseerd als een leider op het gebied van SAN Management

Industrieleidende Application-Centric-benadering en bewezen technologieën dragen bij aan leidende positie

AMSTERDAM -- 21 januari 2002 ---- BMC Software, toonaangevend aanbieder van enterprise systeembeheer, is door Gartner Inc., een wereldwijd toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau, geklasseerd als een leider op het gebied van Storage Area Network (SAN) Management Software, zo blijkt uit het onlangs verschenen Magic Quadrant -rapport . In het rapport worden leveranciers geëvalueerd op basis van hun technologische visie en de mogelijkheid om die visie te realiseren. ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen