Doorbraak Magic Internationale Luchtvracht Industrie

QUASAR

Doorbraak Magic Internationale Luchtvracht Industrie

INTERNATIONALE LUCHTVRACHT INDUSTRIE OPEN VOOR MAGIC SOFTWARE

Irvine, CA (21 Januari 2002) Magic Software Enterprises (NASDAQ: MGIC), verkrijgt met het succesvolle vrachtmanagement systeem Magic eCargo (tm)., internationale erkenning in de luchtvaartindustrie. Hiermee wordt Magic Software opnieuw op wereldschaal geclassificeerd bij het automatiseren van zeer complexe bedrijfsprocessen.

Magic is vanwege het succes met eCargo (tm), inmiddels ook geaccepteerd als lid van twee leidende wereld- handelsorganisaties die in de vrachtindustrie actief zijn. Het lidmaatschap van The International Air Cargo Association (TIACA), en de International Cargo Handling
Co-ordination Association (ICHCA) ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen