Kurstjens benoemd tot Vice President Boston Consulting Group

Datum nieuwsfeit: 22-01-2002

THE BOSTON CONSULTING GROUP

Benorming The Boston Consulting Group

De heer Huib Kurstjens (35) is benoemd tot Vice President van The Boston Consulting Group (BCG) te Baarn.

Huib Kurstjens is sinds 1995 werkzaam bij The Boston Consulting Group. Zijn expertise ligt met name in de financiële dienstverlening. Hij is actief binnen BCG's wereldwijde Financial Services Practice Area. Voordat hij bij BCG kwam was hij Business Unit Controller bij Honeywell in Amsterdam. Hij studeerde bedrijfskunde aan Universiteit Nyenrode en behaalde een MBA van The Wharton School in Philadelphia (VS).

The Boston Consulting Group (BCG) is een wereldwijde topmanagement consulting organisatie. In 32 landen werken ruim 2.400 consultants verspreid over 52 kantoren. In Nederland adviseren momenteel ruim 80 consultants multinationals en de top van het Nederlandse bedrijfsleven op het gebied van strategie, organisatie en bedrijfsprocessen. Meer informatie is te verkrijgen op de website www.bcg.com.

Voor nadere informatie en fotomateriaal: The Boston Consulting Group, Vie Blonk, Manager Marketing & Communication, Tel: 035 - 5486 800.

22 jan 02 14:44