Politiebericht district AA & Dommel

Bron: Politie Brabant-Noord

Politiebericht Boxtel 22-01-2002
Politiebericht district AA & Dommel

SCHENNISPLEGER OP HETERDAAD AANGEHOUDEN (Vught)

Maandagavond is 54-jarige inwoner uit Vught op de Titus Brandsmalaan in zijn woonplaats op heterdaad aangehouden voor openbare schennis der eerbaarheid. De man zou zijn geslachtsdeel hebben getoond nabij een gymzaal met sportende vrouwen. Een toevallig passerende fietster was hier ongewild getuige van. De gewaarschuwde politie kon de schennispleger terplaatse aanhouden.

INBRAKEN (Boxtel)

Maandag is op klaarlichte dag tweemaal ingebroken in de Annastraat in Boxtel. In het eerste geval is o.a. audio- en videoapparatuur ontvreemd. In het tweede geval bleef het bij een poging tot inbraak en is de dader niet binnen geweest.

CONTROLE SLUITINGSTIJD HORECA (Sint Michielsgestel)

Van maandag op dinsdag heeft de politie Aa&Dommel gecontroleerd op de sluitingstijden van horecagelegenheden in Schijndel, Berlicum, Den Dungen, Gemonde en Sint Michielsgestel. In laatstgenoemde plaats is tegen een uitbater van een horecagelegenheid aan de Ruwenbergstraat procesverbaal opgemaakt voor overtreding daarvan. Omstreeks 02.15 uur waren er nog een vier klanten in de zaak aanwezig.