Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Starbucks kiest Blue Martini-oplossingen voor B2B-sales

Datum nieuwsfeit: 23-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

Starbucks kiest Blue Martini-oplossingen voor stroomlijning B2B-sales- en distributiekanalen

Automatisering beheerprocessen voor verkooporders

Amsterdam, 23 januari 2002 - Starbucks Coffee Company, de wereldwijde koffieretailer en -brander, tevens exclusief koffiemerk, gaat het orderbeheersysteem van Blue Martini Software (Nasdaq: BLUE) inzetten. Op basis van dit systeem worden de business-to-business-verkoop- en- distributiekanalen gestroomlijnd. Op basis van de catalogus- en accountmanagementfunctionaliteiten van Blue Martini Software kan Starbucks centraal productleveringen en prijsstellingen beheren, zoals deze in contracten zijn overeengekomen. Bovendien kunnen deze in verschillende talen en valuta aan retail- en distributiepartners worden aangeboden.

Bestellingen uit de verkoopkanalen van ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie