Meerderheidsbelang Dexia Bank in I-Broker Europe S.A.R.L

Datum nieuwsfeit: 23-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Meerderheidsbelang Dexia Bank Nederland N.V. in I-Broker Europe S.A.R.L.

Introductie
Per 14 december heeft Dexia Bank Nederland N.V. een meerderheidsbelang genomen in I-Broker Europe S.A.R.L., de houdermaatschappij van I-Broker Benelux BV. I-Broker Benelux is een Application Service Provider (A.S.P.) voor financiële cq bancaire producten. Onder de naam BankPort wordt een dienstverlening aangeboden waarbij een financiële instelling gebruik kan maken van de BankPort Software, infrastructuur en back office diensten. I-Broker Benelux richt zich met name op kleine- en middelgrote financiële instellingen of bedrijven die een financieel product op de markt (willen) brengen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen