Kenniswijk BV start breedband proeftuin bij consument

Datum nieuwsfeit: 23-01-2002

Eindhoven, 23 januari 2002

KENNISWIJK START BREEDBAND PROEFTUIN BIJ CONSUMENT

Binnenkort neemt Kenniswijk BV in samenwerking met marktpartijen het initiatief voor het ontwikkelen en testen van breedbanddiensten bij de consument. Het betreft 360 woningen van de woningcorporaties SWS en Hertog Hendrik van Lotharingen (HHvL) in de Vlinderflats en aan de Cederlaan in Eindhoven. De infrastructuur van het voormalige Bredband, dat grotendeels bestaat uit glasvezel, dient als basis. De aansluiting voor de consument op deze infrastructuur voldoet aan de Kenniswijk ambitie om minimaal 10 megabit te realiseren voor inkomend en uitgaand elektronisch verkeer.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen