Bemiddeling om verzekeringsgeschillen bij te leggen

Datum nieuwsfeit: 23-01-2002
Bemiddeling om verzekeringsgeschillen bij te leggen: een voornemen van de verzekeraars voor het nieuwe jaar

Brussel - Het Interdisciplinair Vormingscentrum voor Mediatie (IVORM) gaat op 23 januari a.s. in Brussel van start : een eerste lichting kandidaat-bemiddelaars maakt zich op om veertig kwalificatielesuren te volgen.

IVORM is een gemeenschappelijk initiatief van de verzekeringsondernemingen en een select gezelschap van hoogleraren van verschillende Belgische universiteiten. Het stelt zich tot doel om een snelle en goedkope geschillenregeling aan te moedigen wanneer partijen niet meer overeenkomen, voordat een externe instantie (verzoener, scheidsrechter of rechter) haar oplossing oplegt. De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen