Openwave maakt als Founding Member onderdeel uit van Liberty Alliance

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

OPENWAVE MAAKT ALS FOUNDING MEMBER ONDERDEEL UIT VAN LIBERTY ALLIANCE

Alliantie richt zich op gebruiksgemak, beveiliging en bescherming van privacy op het gebied van mobiele webdiensten

Naarden, 24 januari 2002 - Openwave Systems, Inc. (Nasdaq: OPWV), leverancier van open, op IP gebaseerde software en applicaties voor communicatie-infrastructuren, is toegetreden tot de Liberty Alliance als Founding Member. Het bedrijf onderstreept daarmee haar streven om het mobiele internet makkelijker, veiliger en gebruikersvriendelijker te maken voor consumenten.

De Liberty Alliance is een consortium van bedrijven dat werkt aan de ontwikkeling van een open, federatief netwerkconcept dat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen