Themasessie van Platform voor ICT in Marketing

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

persbericht

Themasessie van het Platform voor ICT en Marketing (PIM) op 26 februari: "Campaign Management: ervaringen uit de praktijk".

Op 26 febr. aanstaande organiseert het PIM een themasessie met als onderwerp 'Campaign Management: ervaringen uit de praktijk'.

Voor deze bijzonder leerzame bijeenkomst heeft het PIM drie sprekers. Erik van de Water van Aims-Software Benelux gaat in op hun ervaringen met campaign management bij Spaarbeleg, ABNAMRO en Center Parcs: hoe werden doelen bereikt, welke valkuilen en de weg naar succesvolle implementatie. Terrance Ray, directeur Reply Services bij de M+ Group presenteert de case 'Koers-Kompas'. Tot ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen