TOPCALL sluit alliantieovereenkomst met Siebel

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Persbericht

Integratie van Unified Communications-oplossing met applicaties van Siebel Systems

TOPCALL sluit alliantieovereenkomst met Siebel

Zaltbommel, 24 januari 2002 - - TOPCALL International AG versterkt haar positie op de e-business markt door middel van een Alliance Program Partnership met Siebel Systems Inc. Deze wereldwijde overeenkomst stelt TOPCALL in staat haar Unified Communications Solutions te leveren aan gebruikers van Siebel op een van TOPCALL's 40 locaties. Ondernemingen die hebben geïnvesteerd in Siebel-applicaties kunnen hierdoor optimaal gebruik van data realiseren, waardoor het klantcontact wordt verbeterd en de contactcenters betere communicatiediensten kunnen bieden.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen