Buitengewone Algemene Vergadering VVD in Arnhem

Bron: Ingezonden persbericht

VVD

Buitengewone Algemene Arnhem 26 jan 2002 10:00 Partij Vergadering

Op vrijdag 25 en zaterdag 26 januari 2002 heeft de Buitengewone Algemene Vergadering (BAV) plaats in Arnhem.
De Buitengewone Algemene Vergadering (BAV) heeft op vrijdag 25 en zaterdag 26 januari 2002 plaats in Nationaal Sportcentrum Papendal te Arnhem. Hier worden het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst ten behoeve van de Tweede-Kamerverkiezingen vastgesteld. Kortom: een interessant VVD-congres en u kunt hierbij aanwezig zijn!

Het ontwerp-verkiezingsprogramma is op dinsdag 16 oktober jl. gepresenteerd door de voorzitter van de commissie Pieter ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen