Persberichten Regiopolitie Groningen 25-01-2002

Datum nieuwsfeit: 25-01-2002
Bron: Politie Groningen

Korps: Groningen, plaats: Diverse 25-01-2002
Persberichten Regiopolitie Groningen (middageditie) Vrijdagmiddag 25 januari 2002

Dagelijkse berichten

Uithuizen: insluiping in bejaardenwoningen
In een woonzorgcomplex aan de Borgweg in Uithuizen werden, vermoedelijk donderdagmiddag in een aantal woningen insluipingen gepleegd. Drie bewoners raakten door een inbreker goederen kwijt. Uit een van de woningen werden diverse sieraden als gouden horloge, gouden armband en geld weggenomen. Ook uit tweetal andere zorgwoningen werden sieraden gehaald. De politie stelt een onderzoek in .

Groningen: fietsster gewond bij botsing
Een 22-jarige inwoonster van Warffum is vrijdagmorgen gewond geraakt, nadat ze op de Oosterhamriklaan in Groningen met haar fiets in botsing kwam met een personenauto, bestuurd door een 35-jarige inwoonster van Groningen. De Groningse sloeg op de kruising met de Korreweg linksaf en zag daarbij de vanuit tegengestelde richting komende vouw uit Warffum over het hoofd. De fietsster is met hoofdletsel overgebracht naar het ziekenhuis waar ze ter observatie is opgenomen.

Kolham: Snelheidscontrole
Op de Hoofdweg in Kolham werden donderdagmiddag 315 voertuigen gecontroleerd op snelheid. Daarvan reden er 77 te hard. De hoogst genoteerde reed 90 waar maximaal 50 was toegestaan.

Inlichtingen, Afdeling Communicatie, 0900 - 8844 (0.13 euro p/m)