Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Management Ben Klantenservice wint Call Center Manager Award

Datum nieuwsfeit: 25-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Amsterdam/Den Haag, 25 januari 2002

Management Ben Klantenservice wint Call Center Manager Award van het Jaar 2001

Het managementteam van Ben Klantenservice is verkozen tot Call Center Manager van het Jaar 2001. De call center manager van het jaar wordt gekozen door de leden van de CCMA, de Call Center Managers Association. De Award werd op vrijdag 25 januari 2002 in de Rode Hoed te Amsterdam uitgereikt door de Consumentenbond. Namens Ben Klantenservice nam Joop Evers de Award in ontvangst. Andere genomineerden waren onder andere Robeco, UU Net en Vrij Uit. ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie