Samenwerking Staffware en Actional voor 'point-to-point'

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Persbericht

Samenwerking Staffware en Actional voor 'point-to-point' applicatie-integratie voor missiekritische e-businessprocessen

Alkmaar, januari 2002 - - Staffware, toonaangevend in bedrijfsprocesautomatisering, en Actional Corporation, leidend in het ontwikkelen van oplossingen voor applicatie-integratie, zijn een OEM-overeenkomst aangegaan om een complete reeks tools te ontwikkelen waarmee bedrijfsprocessen binnen de keten kunnen worden geautomatiseerd. De Control Broker- adaptertechnologie van Actional is als een OEM-component opgenomen in de onlangs geïntroduceerde Staffware Process Suite. De gezamenlijke oplossing is ontworpen om integratiekosten te verlagen, snellere return-on-investment te leveren voor Staffware-klanten én te integreren met een brede reeks enterprise- en legacy applicaties.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen