Onderhoudswerkzaamheden aan kabelnetwerk in Amsterdam

UPC

Onderhoud aan kabel in Amsterdam

Onderhoudswerkzaamheden aan kabelnetwerk in Amsterdam

Schiphol-Rijk, 24 januari 2002 In de nacht van vrijdag 25 januari op zaterdag 26 januari zal UPC Nederland enkele onderhoudswerkzaamheden verrichten aan haar kabelnetwerk in Amsterdam. Dit onderhoud vindt plaats in Sloterdijk en in een deel van Noord, Osdorp en Bos en Lommer.

Per wijk kunnen televisiekijkers tussen 01.00 en 06.00 uur enkele korte signaalonderbrekingen merken. Ook kunnen zij hinder ondervinden bij het bestellen en kijken van films via UPC Digital, de digitale set-top computer van UPC.

Naar verwachting duren deze signaalonderbrekingen maximaal drie kwartier per wijk.

UPC Nederland
UPC Nederland is onderdeel van het beursgenoteerde United Pan-Europe Communications (Euronext Amsterdam en NASDAQ) en is met zo'n 2,2 miljoen klanten de toonaangevende aanbieder op het gebied van geavanceerde media- en telecommunicatiediensten in Nederland. Op de consumentenmarkt voert UPC Nederland diensten op het gebied van internet (chello), telefonie (Priority Telecom) en radio & tv. Hiervoor beschikt UPC Nederland in Noord-Holland, Zuid-Holland, Friesland, Gelderland, Flevoland en Noord-Brabant over hoogwaardige breedbandnetwerken.

www.upc.nl persberichten onderhoudswerkzaamheden aan kabelnetwerk in amsterdam Laatste wijziging sinds: 25.01.2002