Wireless Solutions start forum over draadloze IT-toepassingen

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Wireless Solutions

Eindelijk een toonaangevende partner voor zakelijke gebruikers die mobiele applicaties willen aanwenden in hun bedrijfsprocessen en business strategie

BRUSSEL, 20020128 -- Het bedrijf Wireless Solutions lanceert vandaag een online interactief forum en een nieuwsbrief over draadloze IT-applicaties. Daarmee brengt Wireless Solutions de evolutie van draadloze toepassingen een stap dichter bij het dagelijkse bedrijfsleven.

Heel wat werkzaamheden worden in de zakenwereld uitgevoerd door medewerkers op verplaatsing. Via de GSM zijn deze medewerkers reeds voortdurend bereikbaar. Dankzij de nieuwste technologie kan nu ook alle nuttige bedrijfsinformatie permanent voor iedereen beschikbaar gesteld worden. Dit is het geval ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen