Sluizen barstensvol Imtech technologie

Imtech Overig Nieuws

28 januari 2002

Sluizen barstensvol technologie

Nederland Waterland. En dus honderden sluizen om al het transport en de pleziervaart in goede banen te leiden. Al deze sluizen zitten barstensvol technologie. En waar technologie is, is Imtech. Bij elkaar voert Imtech meer dan 15 miljoen euro aan software, computergestuurde bedienings- en besturingstechnologie, controlesystemen, elektrotechnische oplossingen en waterbeheersingstechnologie uit aan Nederlandse sluizen.

Zo heeft Imtech de complete techniek verzorgd bij de Oranjesluizen te Amsterdam. Ook is Imtech verantwoordelijk voor de technische renovatie van de Noordersluis en de Kleine Zuidersluis in IJmuiden. Bovendien heeft Imtech de nieuwbouw van de Prinses Irenesluis bij Wijk bij Duurstede voor haar rekening genomen. Met Imtech dus een behouden doorvaart.