Bijdrage Pvda notaoverleg biotechnolgie

Bron: Partij van de Arbeid

Partij van de Arbeid

Den Haag, 28 januari 2002

BIJDRAGE VAN JAAP JELLE FEENSTRA (PvdA) AAN HET NOTAOVERLEG BIOTECHNOLOGIE; ONDERDEEL VOEDSEL, INTEGRALE NOTA EN COMMISSIE TERLOUW

ALGEMEEN

De eerste debatronde over biotechnologie, vorige week maandag, is zinvol geweest. Duidelijk is gebleken dat alleen wat technisch kan en wat economisch loont niet allesbepalend is. Bepalend is een breder kader van uitgangspunten en afwegingen, een breed en daarmee politiek kader, van maatschappelijk nut-en-noodzaak, solidariteit, duurzaamheid, om vanuit ambitie en vanuit voorzorg integrale verbeteringen voor mens en milieu tot stand te brengen.

Minister Pronk zette compact ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen