Elke politieke partij on-line via www.gemeenteraad.net

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Elke politieke partij on-line via www.gemeenteraad.net

Er is een site, waar alle politieke partijen en alle (kandidaat)-raadsleden een eigen plek op het web hebben: www.gemeenteraad.net. Voor alle politieke partijen -ook voor de partijen, die (nog) niet in de raad zitten- biedt gemeenteraad.net een unieke gelegenheid - in deze periode van gemeenteraadsverkiezingen is het een must om je via internet te presenteren en bereikbaar te zijn. Het overzicht van de standpunten, de kandidaten (met foto), het partijlogo, nieuwsberichten en e-mail faciliteit: onontbeerlijk voor de partij die bij een breed publiek aandacht vraagt!

Wat is gemeenteraad.net? ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen