Fortis Bank houdt 99,51% in Index Click Fonds

Euronext Brussels

Persberichten - 29/01/2002

Fortis Bank houdt 99,51% in Index Click Fonds na afloop na-aanmelding

Fortis Bank houdt 99,51% in Index Click Fonds na afloop na-aanmelding In vervolg op het persbericht d.d. 9 januari 2002 en onder verwijzing naar de advertentie d.d. 29 november 2001 en het biedingsbericht d.d. 28 november 2001 (het "Biedingsbericht") maken Index Click Fonds N.V. ("Index Click Fonds"), F. van Lanschot Bankiers N.V. ("Van Lanschot") als sponsor van Index Click Fonds en Fortis Bank (Nederland) N.V. ("Fortis Bank") gezamenlijk bekend dat op de sluitingsdatum van de na-aanmeldingstermijn, 22 januari 2002, 3.880.936 gewone aandelen in het kapitaal van Index Click Fonds ("Aandelen") zijn aangemeld. De Prijs zoals gedefinieerd in het Biedingsbericht bedraagt EUR 59,3651. Na verwerving van de aangemelde Aandelen zal Fortis Bank in totaal circa 99,51%* van de Aandelen houden. Conform de in het Biedingsbericht vervatte voorwaarden zal op 29 januari 2002 voor elk in de na-aanmeldingsperiode aangemeld en geleverd Aandeel worden overgegaan tot betaling van de Prijs. * Op het moment van uitgifte van dit persbericht is inmiddels 99,84% van de Aandelen aangemeld.

Bron: Fortis
Provider: Euronext Brussels