Oege Boonstra naar Endemol

Endemol Entertainment

Hilversum, 29 januari 2002

Oege Boonstra naar Endemol

Bij Endemol is Oege Boonstra aangetrokken als Executive Director International Operations. Vanuit Endemol Holding in Hilversum krijgt Boonstra een aantal werkmaatschappijen in de wereld als zijn aandachtsgebied. Hij zal daarbij verantwoordelijk zijn voor de operationele aansturing van deze werkmaatschappijen. Boonstra completeert het team dat eerder werd uitgebreid met Peter Langenberg, die de activiteiten van Endemol in Latijns Amerika aanstuurt en operationeel ondersteunt. Binnen de Raad van Bestuur van Endemol is Chief Operating Officer Ronald Goes degene aan wie Oege Boonstra verantwoording aflegt.

Drs. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen