Kraakpand Katshuis in Arnhem wordt na 21 jaar ontruimd

Datum nieuwsfeit: 29-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
huis wordt naar 21 jaar ontruimt Krakers gaan echter niet weg

ARNHEM, 20020124 -- Zoals misschien bekend wordt het Katshuis ( Sweerts de Landasstraat 69-73 ) 29 januari 2002 ontruimd.

Al meer dan 21 jaar is de vereniging "het Katshuis" een vrijplaats geweest voor organisaties, activiteiten en personen.

Amnesty International, Vereniging milieu defensie, Loesje, JAC, Eerste Nederlandse Fietsbond, Stadsradio, Vereniging van Dienstweigeraars, Alternatieve Bibliotheek, Groen Front, Vrije Arnhemmer, Lynx, Impuls, Anti Kernenergie beweging, Stichting infowinkel Arnhem en vele anderen hebben in het verleden hier een plaats kunnen vinden waar zij in Arnhem een start konden maken of hen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen