WRQ lanceert speciale integratiesoftware

Datum nieuwsfeit: 29-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

WRQ lanceert speciale integratiesoftware voor hergebruik van bestaande applicaties en logistieke bedrijfsprocessen

WRQ Verastream verschaft omgeving en tools voor het bouwen van samengestelde applicaties en vereenvoudigt integratie met bestaande applicaties

Den Haag, 29 januari 2002 - WRQ introduceert vandaag nieuwe software om bedrijven te helpen bij het integreren van gegevens, applicaties en logistieke bedrijfsprocessen binnen de gehele organisatie. Verastream is de eerste integratiesoftware waarmee uitwisselbare bedrijfscomponenten kunnen worden gebouwd met gebruikmaking van alle resources in de onderneming, waaronder bestaande host-systemen. De nieuwe software bouwt voort op de 21 jaar ervaring in host-integratie die WRQ ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen