Europees hoofdkantoor AccountView betrekt nieuw pand

Datum nieuwsfeit: 30-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Europees hoofdkantoor AccountView betrekt nieuw pand

Jaarlijkse groei van dertig procent voorzien

Amsterdam, 30 januari 2002 AccountView, leverancier van geïntegreerde software voor de automatisering van bedrijfsprocessen, verhuisde onlangs het Europese hoofdkantoor naar een groter onderkomen in Amsterdam. Het nieuwe pand biedt AccountView, dat sinds de oprichting in 1987 snel gegroeid is, de ruimte om de organisatie verder uit te breiden. Het bedrijf bedient inmiddels ruim tiendduizend klanten met meer dan vijfentwintigduizend gebruikers verspreid over heel Europa en behoort tot de top-3 leveranciers van financiële software op de Nederlandse markt.

AccountView verwacht in de komende jaren ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen