Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Avaya vervangt lan-infrastructuur customer assistance center

Datum nieuwsfeit: 30-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

Persbericht


AVAYA VERVANGT LAN-INFRASTRUCTUUR CUSTOMER ASSISTANCE CENTER VAN

MERCEDES-BENZ

Avaya-oplossingen zorgen voor hogere serviceniveaus en 60 procent meer agent seats

TER PUBLICATIE: 30 januari 2002

NIEUWEGEIN - Avaya, wereldwijd aanbieder van spraak- en datanetwerken voor de zakelijke markt, heeft bekendgemaakt dat het Mercedes-Benz Customer Assistance Center (CAC) in Maastricht 1,3 miljoen euro investeert in Avaya-oplossingen. Avaya gaat het CAC voorzien van netwerkbeheertools en contact center- en connectiviteitsoplossingen.

Zo zal het CAC de bestaande LAN-infrastructuur vervangen met technologie van Avaya. Met het project onderstreept Avaya haar leidende ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie