Grontmij zoekt duurzame oplossingen

Grontmij

Grontmij NV

31-1-2002 - Duurzame oplossingen

Grontmij behaalde vorig jaar het ISO 14001-certificaat. Met het verschijnen van een artikel in het blad LRQ Review (van Lloyds, het instituut dat de ISO-certificaten toekent), krijgt Grontmij ook internationaal aandacht. In het Engelstalige decembernummer vertelt divisiedirecteur Sylvo Thijsen onder meer over het behalen van het certificaat, de implementatie van het (milieu)managementsysteem, de kennisnetwerken en onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. "Grontmij offers its customers both standard and sustainable solutions. Its up to the customer to choose the solution they want."

Environmentally friendly solutions

Organisaties en bedrijven voelen zich in toenemende ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen