Korteweg nieuwe voorzitter CCS

Bron: Ministerie van Economische Zaken

CBS

KORTEWEG NIEUWE VOORZITTER CENTRALE COMMISSIE VOOR DE STATISTIEK

Op voordracht van minister Jorritsma van Economische Zaken is bij Koninklijk Besluit met ingang van 1 januari 2002 dr. P. (Pieter) Korteweg benoemd tot voorzitter van de Centrale Commissie voor de Statistiek (CCS). De heer Korteweg is per die datum teruggetreden als voorzitter van het Beleidscomité van de Robeco groep Rotterdam waar hij sinds 1987 werkzaam was. Eerder was hij onder meer hoogleraar monetaire economie aan de Economische Faculteit van de Erasmus Universiteit Rotterdam (1971-1981) en thesaurier-generaal bij het Ministerie van Financiën (1981-1986).

De CCS is het Zelfstandig Bestuursorgaan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen