Risc Technology en Packeteer sluiten distributieovereenkomst

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Risc Technology en Packeteer sluiten distributieovereenkomst voor de Benelux

PacketShaper, AppVantage en AppCelera spelen in op groeiende vraag naar performancegarantie van applicaties

Harmelen, 31 januari 2002 - Risc Technology, één van de grootste Europese distributeurs van e-security-oplossingen, heeft een distributieovereenkomst getekend met Packeteer (Nasdaq: PKTR). Packeteer is een internationale leverancier van performance-infrastructuren voor applicaties. Risc Technology Benelux distribueert drie producten van het bedrijf: PacketShaper, AppVantage en AppCelera. Eerder tekenden de bedrijven al een distributieovereenkomst voor Frankrijk.

Met de oplossingen van Packeteer kunnen bedrijven en service providers een infrastructuur creëren waarmee ze ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen