WorldCom lanceert eerste webgebaseerde Performance Monitoring

Datum nieuwsfeit: 31-01-2002

---
WorldCom lanceert eerste webgebaseerde Performance Monitoring Service voor prestaties van IP VPNs
---
Met VIPeR kunnen klanten virtual private network-prestaties gratis bekijken en beoordelen Amsterdam, 31-01-2002

WorldCom (NASDAQ: WCOM), wereldwijd toonaangevend in bedrijfscommunicatie, heeft zijn eerste online monitoring service voor de prestaties van het Internet Protocol Virtual Private Network (IP VPN) gelanceerd. VPN Interactive Performance Reporting (VIPeR) biedt klanten beveiligde online toegang tot relevante gedetailleerde informatie over de prestaties van het netwerk. Daardoor kunnen klanten wereldwijd met meer kennis van zaken oordelen en beslissingen nemen om de efficiëntie van hun WorldCom IP VPNs te optimaliseren.

VIPeR ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen