Ipinion.nl van start met specifiek e-business nieuws

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Ipinion.nl van start met specifiek e-business nieuws

Ipinion.nl is recentelijk van start gegaan. Geïnteresseerden kunnen op de website artikelen en nieuwsberichten lezen die gerelateerd zijn aan e-business, e-commerce en technologie. Er wordt vooral veel aandacht besteed aan de wijze waarop bedrijven e-business hanteren en met bestaande bedrijfsprocessen integreren.

De doelstelling van de website is inzicht te verschaffen in de trends en ontwikkelingen binnen de e-business sector. De artikelen die op Ipinion.nl gepubliceerd worden zullen voornamelijk empirische gegevens bespreken aan de hand van theorieën die opgesteld zijn door prominente auteurs op het gebied van e-business.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen