Hitachi Data Systems selecteert iBaan for CRM

Datum nieuwsfeit: 01-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

HITACHI DATA SYSTEMS SELECTEERT iBAAN FOR CRM OM ALLE VERKOOPPROCESSEN BEDRIJFSBREED TE STROOMLIJNEN

Implementatie van iBaan, de oplossing voor het verbeteren van prognoses, prijsopgaven en offertes, het mogelijk maken van geïntegreerde prijsbepaling en het sneller afsluiten van orders

Golden CO (VS), 1 februari 2002 - Baan, wereldwijd een leverancier van oplossingen op het gebied van B2B collaborative commerce en onderdeel van de divisie Invensys Software Systems van Invensys plc, heeft een belangrijke order ontvangen van Hitachi Data Systems (HDS), 's werelds snelst groeiende bedrijf op het gebied van gegevensopslagsystemen. HDS zal de "iBaan for CRM" oplossing ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen