VNO-NCW ondersteunt zelfstandigen zonder personeel

VERENIGING VNO-NCW

VNO-NCW PZO Samenwerking

VNO-NCW ondersteunt zelfstandigen zonder personeel

DEN HAAG, 4 februari 2001 - Ondernemersorganisatie VNO-NCW gaat samenwerken met het Platform Zelfstandige Ondernemers, PZO. Hiertoe hebben beide organisaties een overeenkomst getekend. De samenwerking tussen beide partijen moet leiden tot een effectieve en efficiënte belangenbehartiging voor zelfstandige ondernemers en zelfstandigen zonder personeel (zzp'er). Daarnaast wordt een dienstverleningspakket ontwikkeld voor de bij PZO aangesloten organisaties en hun leden. De samenwerking tussen VNO-NCW en PZO past in de doelstelling van VNO-NCW het ondernemerschap te stimuleren en te ondersteunen.

In het convenant spreken VNO-NCW en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen